Grąžinimas ir garantijos
Įsigijote netinkamą gaminį?
- Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo jos įsigyjimo dienos.
- Jei Jums buvo pristatyta arba parduota nekokybiška prekė (-ės), informuokite mus apie tai el. paštu info@woodoutlet.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es) pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo arba pirkimo dienos.
Primename, kad:
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
- Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
- Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą arba pirkimo kvitą).
- Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas.
- Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
- Prekių kokybės aprašymai pateikiami prekių aprašyme ir prekių kortelėse.
- Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 patvirtintomis„Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
- Prekės negrąžinamos, jei jos buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos (pvz. gaminiai pagaminti pagal kliento nurodytus matmenis ar formą, atliktas impregnavimas, dažymas ir k.t.)
Prekių garantijos klausimais skambinkite tel. +370 644 40 117 arba rašykite el. paštu info@woodoutlet.lt